divendres, 5 de setembre del 2014

BRITAIN'S GOT TALENT

Hola, 

aquesta entrada, està entregada exclusivament per aquest programa britànic. En espanya, tenim un semblant, Tú Sí Que Vales. Soc realment fan d'aquest programa, i per aquesta raó, m'agradaria fer el meu TOP 5. 

TOP 5: JAMES SMITH (2014) 




Aquest noi de quinze anys, té una potencial de veu brutal. Per això ha entrat en el meu TOP 5

TOP 4: BARS & MELODY (2014)


Aquest dos nens, tenen una química i combinació de veus i d'estils musicals, extremadament especial. I per això a entrar en el meu TOP 5. 

TOP 3: ONLY BOYS (2012)



Aquest grup, son al·lucinants. Amb els solistes, ja passarien, però amb tots... Sense paraules. Per aquesta raó, estan aquí, en el meu TOP 5

I finalment el meu TOP 2&1, m'ha costat molt escollir entre Attraction o Collabro, per mi no hi ha només un TOP 1, per mi, tots dos, són els meus TOP'S 1. 

TOP 1(2/2): COLLABRO (2014)


Simplement magnífic. 

TOP 1 (1/2): ATTRACTION (2013)



Sense paraules. Emocionant, magnífic i art per totes les parts. Per això és el meu TOP 1. 
 
Espero que us agradin. I també espero, tindre algunes visites de les illes britàniques. :P



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada